تجارت پردازان بهاران

استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف

استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف (cup stock) مهمترین ماده اولیه برای تولید لیوان کاغذی در دستگاه های لیوان ساز است. کاغذ مخصوص ساخت لیوان پس از لمینت و چاپ شدن در شیت های بزرگ به شکل خاصی برش می خورد تا بتواند به عنوان ماده اولیه در دستگاه های لیوان ساز مورد استفاده قرار بگیرد. استروک لیوان های کاغذی یکبار مصرف تک جداره و دوجداره مات و گلاسه از محبوب ترین و پرفروش ترین استروک ها در بین تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف کاغذی در سراسرکشور می باشند.

برند تجاری باران پک به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان استروک لیوان کاغذی در ایران، نامی آشنا و شناخته شده برای تولیدکنندگان لیوان کاغذی است. باران پک انواع استروک های لیوان کاغذی را از کاغذ پارس و… در حجم های مختلف با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و عرضه می نماید.

این استروک ها در فرم های عمومی و سفارشی و در طرح ها و رنگ های مختلف برای سلیقه های گوناگون طراحی و با مرکب 100 درصد پایه گیاهی تولید می شوند. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به نفوناپذیری در برابر مایعات با درجه حرارت های بالا و پایین (ضد آب بودن) و تجزیه پذیری کاغذ استروک(کمپوست پذیری) نیز اشاره کرد.

 

ابعاد و حجم استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف

ابعاد استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف با توجه به حجم لیوان مورد نظر تعیین می گردد. سایز استروک ها و گرماژ کاغذ مصرفی برای این محصولات متفاوت است و از کاغذهای خام بهداشتی 160، 170 و 180 گرم در حجم های 70، 110، 120، 180، 220 و 360 سی سی تولید می شوند. لیوان های محکم تر از کاغذهای با گرماژ بالاتر تولید می شوند و برای ساخت لیوان های کاغذی یکبار مصرف اقتصادی از کاغذهایی با گرماژ پایین تر استفاده می شود.

استروک ها با ابعاد مختلف در فرم های عمومی، مناسبتی و سفارشی تولید می شوند و حجم های 220 و 180 سی سی با توجه به ابعاد و حجم مناسب برای استفاده و طرح پذیری بر روی بدنه، از پرفروش ترین و بهترین گزینه ها برای چاپ طرح های سفارشی و اختصاصی به صورت تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ می باشند.

 

قیمت و کیفیت استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف

لیوان های کاغذی دارای حجم های مختلفی می باشند و برای مصارف گوناگون طراحی و تولید می شوند. حجم لیوان کاغذی مهمترین عامل در تعیین ابعاد استروک مورد نیاز است. کارشناسان تولید لیوان های یکبار مصرف کاغذی در شرکت تجارت پردازان بهاران همواره آماده پاسخگویی به پرسش های تولیدکنندگان در خصوص خرید انواع استروک، قیمت روز انواع استروک و تولید انواع لیوان های کاغذی می باشند.

خرید استروک باکیفیت نیاز به تجربه و تخصص در تولید لیوان و ظروف یکبار مصرف کاغذی و شناخت کافی در این زمینه دارد. در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و توجه به کیفیت بالای محصولات با رعایت مجوزها و استانداردهای بهداشتی، باران پک برای تولید انواع استروک لیوان کاغذی از کاغذهایی استفاده می کند که از مواداولیه بکر یا ویرجین(گیاه نیشکر) تولید شده اند و غیربازیافتی می باشند.

 

ویژگی های بهترین استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف

انتخاب و خرید استروک لیوان کاغذی نامناسب می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه لیوان ساز شده و تولیدکننده علاوه بر از دست دادن زمان و تولید لیوان های بی کیفیت با امکان نشتی مایعات، امکان تولید لیوان از استروک های خراب را نخواهد داشت، بنابراین هنگام خرید استروک لیوان کاغذی علاوه بر قیمت استروک به کیفیت نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

برای آشنایی با ویژگی های بهترین استروک های موجود در بازار لیوان کاغذی به بررسی این موضوع مهم می پردازیم.  از مهمترین پارامترهای استروک باکیفیت میتوان به نکاتی چون پایین بودن میزان جذب مایعات از لبه استروک، انعطاف پذیری کاغذ استروک برای تشکیل بهتر فر بالا و کف لیوان، یکنواختی گرماژ کاغذ پایه و پلی اتیلن، چسبندگی بالای پلی اتیلن به کاغذ خام، عدم تاب برداشتگی استروک، دایکات مناسب استروک به جهت راحتی پوشال گیری و چاپ با کیفیت با طرح های زیبا اشاره کرد.

خطوط تولید کارخانه تجارت پردازان بهاران مجهز به فن آوری و ماشین آلات روز دنیا در تولید انواع استروک لیوان و ظروف یکبار مصرف کاغذی می باشند و تولید این محصولات با نظارت کامل متخصصان در تمام مراحل انجام می شوند. این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تجربی مدیران و پرسنل کارآزموده، گامی مهم در تولید انواع استروک با رعایت استانداردهای جهانی برداشته است و ظرفیت تولید بیش از چند میلیون استروک لیوان و انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی در روز را دارد.

» آشنایی با انواع لیوان کاغذی یکبار مصرف

استروک پوشال گیری شده