تجارت پردازان بهاران

رول کف لیوان کاغذی یکبار مصرف​

رول کف  (bottom roll) یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده لیوان کاغذی یکبار مصرف می باشد. لیوان های کاغذی از دو بخش اصلی استروک و رول کف تشکیل می شوند و دارای حجم های گوناگونی می باشند. با تغییر حجم لیوان فرم بدنه و کف لیوان نیز تغییر می کند بنابراین عرض رول کف مورد استفاده برای تولید لیوان کاغذی در دستگاه های لیوان ساز ارتباط مستقیمی با حجم لیوان دارد.

برای تولید رول کف، رول کاغذ لمینت شده (پلی شده) با عرض زیاد در دستگاه رول به رول (اسلیتر) به رول های کف با عرض های کمتر برش داده می شوند. باران پک با بهره گیری از خطوط تولید مجهز به ماشین آلات روز دنیا و با نظارت کامل متخصصان، ظرفیت تولید انواع رول کف در عرض های سفارشی با حجم بالا را دارد.

رول کف با عرض های 5 سانتی متر و 6/6 سانتی متر از پرفروش ترین و شناخته شده ترین محصولات این شرکت می باشند.رول های کف به صورتی پالتی با پوشش سلفون در بازار ظروف یکبار مصرف کاغذی عرضه می شوند و معمولا بر روی هر پالت از 20 تا 30 حلقه رول کف قرار داده می شود. استفاده از کاغذ بکر ( تولید شده از گیاه نیشکر) و غیربازیافتی، استفاده از پلی اتیلن مرغوب و دارای گرید غذایی، کیفیت بالای کاغذ لمینت شده با بهره گیری از خط تولید مدرن و برش یکنواخت در تمام طول هر حلقه از رول کف از مزیت های رول کف باران پک می باشند. برای اطلاع از قیمت روز انواع رول کف در عرض های گوناگون با کارشناسان فروش باران پک تماس حاصل نمایید.

» ویژگی های لیوان کاغذی یکبار مصرف باکیفیت

» آشنایی با انواع استروک لیوان کاغذی یکبار مصرف

استروک پوشال گیری شده