تجارت پردازان بهاران

پیش دستی کاغذی یکبار مصرف

پیش دستی یا بشقاب های کاغذی یکبار مصرف (disposable table) بیشتر به شکل های مربع، دایره و مستطیل و با چاپ رنگی طرح های مناسبتی و عمومی بر روی کاغذ سفید مات یا گلاسه تولید می شوند. بیشتر مصرف کنندگان برای حفظ سلامت و اهمیت به محیط زیست در سال های اخیر استفاده از پیش دستی و لیوان کاغذی را در مراسم و میهمانی های خانوادگی و همایش ها و مراسم های اداری و سازمانی در دستور کار قرار داده اند. این محصولات قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست می باشند.

 

تولید و چاپ پیش دستی و بشقاب کاغذی

شرکت تجارت پردازان بهاران انواع پیش دستی و بشقاب کاغذی یکبار مصرف را در ابعاد 17 در 17 سانتی متر، 17 در 19 سانتی متر و 19 در 19 سانتی متر از کاغذ بکر غیربازیافتی و با استفاده از مرکب 100 درصد پایه گیاهی تولید و چاپ می کند. این نوع کاغذ از ساقه گیاه نیشکر تهیه می شود و هیچ گونه زیانی برای سلامت مصرف کنندگان ندارد.

این محصولات برای سرو انواع غذای سرد, غذای گرم, میوه, مخلفات, کیک و … کاربرد دارند و در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع به بازار عرضه می شوند. پیش دستی های کاغذی یکبار مصرف به دلیل قیمت مناسب، وزن کم، تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ (طرح های مناسبتی و تم های تولد) و حمل آسان از پرفروش ترین ظروف یکبار مصرف در ایران می باشند که در ابعاد گوناگون تولید و در بسته بندی های مختلفی چون تم های تولد و… در بازار عرضه می شوند.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از لیست قیمت روز انواع پیش دستی و بشقاب یکبار مصرف کاغذی با کارشناسان فروش باران پک تماس حاصل نمایید.

 

» آشنایی با انواع استروک لیوان کاغذی

»  چگونگی انتخاب رول کف لیوان کاغذی

استروک پوشال گیری شده